evo vidi se da sam poceo ponovo malo blogg…neka mora se… 😀
sta se ovako desavalo kod mene… 😀 …         ugl…zivot ide bolje…  😀 …
ima par lijepih stwari i par ljudi koju su me oraspolozili bili tu za mene kojima se treba zahvaliti…
 Sandra…         vazda bila i vazda ce biti moj najbolji prijatelj…  fala BA:D za sve sto radish za mene
Dino…        fkt…lik je pravo dobar jaran…brat pravi…     (fala ena sto nam ga dovede)…        on je ko hljeb…    nije ba pokvaren fin je pravo ba…        i fala mu sto je dosao kod nas i sto sam dobio u njego pravog prijatelja…
Ado,Adi,Ernad i Celjo… ma sta reci za ove radosne momke iz II2 …raja prava ba…1000 puta se desi da sam nakav nikakav iz ZH razloga…i oni me oraspoloze…        raja ste prava
…          sta sam ja radio ovih dana?ma uobicajno…Dino i dalje twrdi da sam lud sa svojim treninzima ali etoo…         ne znam ja ko ce abd pocet da brani?:D … bio sam nesat bolestan…i sad sam al valjda ce proc…      beze dani prolaze…treniram ucim …ne izlazim:D …joj ba sminka …videoteka  i oni crnjacki filmovi(Ernad kriticar) 😀 …
zahvaljujem aydi sto joj nije mrsko da me slusa i na pomoc iz mat,naidi zbog 1000 stwari:D …
i najvece HVALA IDE DZERZIKOJA NAM DANAS NIJE DALA TEST…
DZERZA FALA TI…
…   malo sam ohladio… 😀 …sto se tice necega… 😀 …nema vala…ode Sasha…ostali mi samo momci iz II2 😀 … 
et pozz svima:D

4 komentara

Komentariši